  • Data: 2010-08-07 07:06:42
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Marszałkowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    grup
    dyskusyjnych:2ebe05bb-69cf-4a28-a13f-25ba73381c27@c1
    0g2000yqi.googlegroups.com...
    > Zupełnie nie zrozumiałem, co właściwie ma mnie zdziwić?

    Ja tam nie neguję etc.

    Ale wątpię, czy tego rodzaju "wspieranie decyzji" - czyli jakieś złożone
    obliczenia (sieci neuronowe, sztuczna inteligencja, optymalizacja i co tam
    jeszcze chcesz włożyć a wymaga aż takiej mocy obliczeniowej i nie zadowoli
    się netbookiem) - są w stanie z miernego dyrektora czy prezesa,
    niepotrafiącego podjąć potrzebnych decyzji, zrobić rekina biznesu i
    gospodarności.

    Już dałeś wyraz swojej naiwności, zakładając iż ceny energii elektrycznej
    będą stałe przez najbliższe trzy lata. Wątpię czy ten twój "algorytm", do
    którego zastosowania w praktyce potrzebujesz aż tyle, będzie miał dobre
    podstawy teoretyczne w zakresie ekonomii.

    slawek