  • Data: 2014-07-10 04:36:24
    Temat: Re: Prosba o pomoc w budowie zegara swietlnego.
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja chce zlecic wykonanie tego zegarka osobie, ktora gaci nie pierze

    oh...to może być bardzo... ryzykowne, zwłaszcza zapachowo :D

    > Jesli znasz kogos godnego polecenia to sie polecam.

    Ha, ja bym sam bardzo chętnie, ze względów naukowo-poznawczych.
    Takie skrzywienie para-naukowe :)

    Tylko, czasu zawsze brak. Jakby miało być "komercyjnie", czyli sprawnie
    i szybko, to by musiało być cholerycznie drogo.

    A jak hobbystycznie i po kosztach "amatorskich", to z kolei wolno
    bardzo... Kolega napisze może skąd jest ? Bo to jednak imo
    osobisty kontakt dość wskazany byłby (tu miasto UĆ).