eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaProśba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia. › Re: Prośba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia.
    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Prośba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia.
    Date: Fri, 23 Oct 2009 10:48:34 -0700 (PDT)

    On 23 Okt., 19:39, "marcan" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Zamówiłem obiektyw Canon 17-40/4 L w dobrym sklepie a obsługa jest bardzo
    > miła. Nie zmienia to faktu, że moim zdaniem obiektyw jest trefny. Zdjęcia
    > próbne, które zrobiłem dwoma sztukami (body canon 30d) są mało ostre i
    > mydlane. Uprzejmy sprzedawca zrobił samodzielnie sample i mi podesłał
    > twierdząc, że jego zdaniem obiektyw jest OK. Moim zdaniem to szkło stać na
    > więcej i nie chcę się zdecydować na ten egzemplarz, ale może ten typ tak ma
    > i bez względu na ilość prób nie znajdę nic lepszego. Proszę o radę, czy
    > zdjęcia z linków dyskwalifikują obiektyw czy nie? pozdrawiam

    3img9542fpj- czerwona plama to usunięte dane, których nie
    > chciałem na zdjęciu pokazywać

    nie widzialem zdjec ale odpowiedz jest natychmiastowa

    obiektyw nie jest trefny

    w canonie kazdy obiektyw wymaga justacji autofokusa.

    masz dwie mozliwosci - pojsc z obiektywem i aparatem do warszatatu
    zeby dokonali dopasowania ( na co nigdy sie nie zdobylem )
    zmienic aparat na nowszej generacji ( 50 d , 7d , 5 d , 1 d ) ktore
    pozwalaja na dopasowanie za pomoca software.

    to jest b.dobry obiektyw przeznaczony dla aparatow z formatem matrycy
    FF.

    w aps -c z 30d osiagniesz wyniki bez dopasowania jak z obiektywem
    za 300 zl.

    XXX