eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaProśba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia. › Re: Prośba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia.
  • Data: 2009-10-23 18:13:59
    Temat: Re: Prośba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia.
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Okt., 20:01, "marcan" <m...@o...pl> wrote:
    > "XX YY"  napisał
    > nie widzialem zdjec ale odpowiedz jest natychmiastowa
    > (...)
    > a szkoda, bo fotki robił sprzedawca Canonem 50d, a nie ja swoim 30d
    > Te dwie są robione w pomieszczeniu
    > Ja robiłem wiele na zewnątrz i np. liście na ziemi nie były ostre w ogóle.
    > Żaden, ani wyżej, ani niżej, więc nie ma mowy o BF czy FF.
    > Więcej sampli z 30d mogę wysłać mailem bo przez imageshack ładuje się wieki

    canon c50 d nie dokonuje justacji samoczynnie .
    na ogol ludie nie zastanawiaja sie jak to zrobic.

    strare dane na temat jak to mozna zrobisz znajdziesz tutaj

    http://picasaweb.google.at/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#

    nie aktualizowalem przez ostatni rok - dzisiaj wiem wiecj na ten
    temat ale nie chce mi sie zamieszczac

    pewnym jest :
    -kazdy obiektyw canona wymaga justacji do korpusu
    - nie udaje sie w dotychczasowych aparatach uzyskac w trybie AF ( det
    fazy w zoomach ) bezbeldnego ostrzenia
    - 17-40 jest obiektywem dla FF - gdzie wymagani sa mniejsze niz dla
    aps-c. Srednio dla aps - c ten obiektyw daje marny wyniki z wielu
    powodow , ale mozna to ograniczyc,