eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaProśba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia. › Re: Prośba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia.
  • Data: 2009-10-23 19:40:19
    Temat: Re: Prośba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia.
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Okt., 21:26, "marcan" <m...@o...pl> wrote:
    > "XX YY"  napisał (...)
    > moge odpowiedziec na kazde z tych pytan szczegolowo.
    > ----czekam :-)
    >
    > zwrocic ten obiektyw jesli mozesz / czy mozesz tego canona zwrocic ?
    > ---- czy Ty czytasz posty, czy odpowiadasz z automatu? Ja ten obiektyw
    > zamówiłem, przestrzeliłem, ale nie odebrałem.
    >
    > w cenie ok 350 euro kupisz tamrona 17-50 /2,8   , ktory bedzie z aps-c
    > bil na glowe tego canona.
    > ----------- Mam Tamrona 28-75, którego właśnie chcę sprzedać. Zakup
    > jakiegokolwiek Tamrona mnie nie interesuje. Chciałem L-kę z pewnych
> [...]

    pomiedzy matryca c30d a c50d jest przepasc , ktora najbardziej widac w
    przypadku obiektywow szerokokatnych.

    c50d i c7 d pozwlaja na dostrojenie af obiektywow za pomoca
    wbudowanego software , na co nie pozwala c30d
    .
    z prawdopodobienstwem graniczacym z pewnoscia przyczyna nieostrych
    zdjec ( nisko rozdzielczych) nie jest niska rozdzielczosc optyki tego
    obiektywu , a zle ostrzenie - czyli nieprecyzyjna praca AF tego
    korpusu z tym obiektywem

    tamron 28-75 a 17-50 to rozne obiektywy.
    17-50 jest fantastyczna.

    jesli chcesz wbic gwozdz w sciane to lepiej zrobisz to tym canonem
    jesli chcesz miec ostre zdjecie to lepiej zrobisz to tym tamronem.