eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPromocyjny bonus w PlayRe: Promocyjny bonus w Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Promocyjny bonus w Play
    Date: Sat, 4 Feb 2017 15:03:30 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 36
    Message-ID: <o74mvk$evv$1@news.icm.edu.pl>
    References: <5881e88f$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6e1r2$167$1@news.icm.edu.pl>
    <588afc34$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6j4aq$q6n$1@news.icm.edu.pl>
    <588dcadf$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6qk4q$191$1@news.icm.edu.pl>
    <5895b882$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-71-192-155.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1486217012 15359 89.71.192.155 (4 Feb 2017 14:03:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Feb 2017 14:03:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.7.0
    In-Reply-To: <5895b882$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1080355
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-02-04 o 12:18, Trybun pisze:

    >
    > Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
    > wykorzystaniu własnych środków?

    Pisali nieco inaczej - że bonus wchodzi od następnego okresu
    rozliczeniowego więc do tego momentu korzystasz z własnych środków.


    > U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus

    Co znaczy "aktywowałem bonus"? Ja czegoś takiego nie robiłem bo sam się
    aktywował od kolejnego okresu rozliczeniowego. A nawet było jeszcze
    inaczej - miał się aktywować lecz to się nie stało o wyznaczonej dacie.
    Po tygodniu zadzwoniłem na infolinię iż nie widzę jego działania.
    Konsultant oświadczył, że ktoś z Playa zapomniał kliknąć na tej opcji,
    po czym mi go sam włączył.

    > to łącznie transfer był
    > liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
    > tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
    > Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
    > które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
    > e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
    > cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..

    Weryfikowałeś transfery w panelu klienta? Jeśli coś się nie zgadza -
    pisz reklamację - wtedy poziom wyżej będzie ona przekazana. Zdarzyło mi
    się chyba ze 3x w życiu składać reklamacje i zawsze były pozytywnie
    rozpatrzona. Raz dopiero po odwołaniu się. Nawet przy negatywnym
    załatwieniu tematu dostaniesz dokładne wyjaśnienie przynajmniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: