-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Marek <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Promocyjny bonus w Play
Date: Sat, 4 Feb 2017 15:03:30 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 36
Message-ID: <o74mvk$evv$1@news.icm.edu.pl>
References: <5881e88f$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
<o6e1r2$167$1@news.icm.edu.pl>
<588afc34$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
<o6j4aq$q6n$1@news.icm.edu.pl>
<588dcadf$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<o6qk4q$191$1@news.icm.edu.pl>
<5895b882$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-71-192-155.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1486217012 15359 89.71.192.155 (4 Feb 2017 14:03:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Feb 2017 14:03:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.7.0
In-Reply-To: <5895b882$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1080355
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-02-04 o 12:18, Trybun pisze:
>
> Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
> wykorzystaniu własnych środków?
Pisali nieco inaczej - że bonus wchodzi od następnego okresu
rozliczeniowego więc do tego momentu korzystasz z własnych środków.
> U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus
Co znaczy "aktywowałem bonus"? Ja czegoś takiego nie robiłem bo sam się
aktywował od kolejnego okresu rozliczeniowego. A nawet było jeszcze
inaczej - miał się aktywować lecz to się nie stało o wyznaczonej dacie.
Po tygodniu zadzwoniłem na infolinię iż nie widzę jego działania.
Konsultant oświadczył, że ktoś z Playa zapomniał kliknąć na tej opcji,
po czym mi go sam włączył.
> to łącznie transfer był
> liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
> tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
> Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
> które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
> e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
> cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..
Weryfikowałeś transfery w panelu klienta? Jeśli coś się nie zgadza -
pisz reklamację - wtedy poziom wyżej będzie ona przekazana. Zdarzyło mi
się chyba ze 3x w życiu składać reklamacje i zawsze były pozytywnie
rozpatrzona. Raz dopiero po odwołaniu się. Nawet przy negatywnym
załatwieniu tematu dostaniesz dokładne wyjaśnienie przynajmniej.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
- Nie można pobrać nowego Firefoxa na telefon
- Próby RCB SMS alarmowy
- Bye Bye Aero2
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa