  • 21. Data: 2007-04-14 20:02:47
    Temat: Re: Promocje problem ?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:

    > Reasumując: Neostradę to chyba biorą tylko ci, którzy nie mają żadnego
    > wyboru (Aster, AFAIK, ma ofertę porównywalną z chello).

    Czyli ile?
    40-50% nowych użytkowników Internetu w Polsce?
    Faktycznie - "tylko".

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 22. Data: 2007-04-14 20:03:17
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>

    pierwsze dni takie transfery to obciazenie w godzinach szczytu (ludzie
    dopiero sie dowiaduja , umowy podpisuja etc ) okolo 2 x wyzsze niz zwykle
    (na szczescie w godzinach szczytu klientow indywidualnych praktycznie lacze
    mam obciazone w niewielkim zakresie) , jednak na juz po kilku dniach
    obciazenie sie wyrownalo , niewielki wzrost laczny , natomiast ludzie chodza
    i gadaja .... i jest odzew od potencjalnych nowych klientow.

    --
    Pozdrawiam:
    Karol Knapik

    w sumie nie glupi nawet pomysl.

  • 23. Data: 2007-04-14 20:29:49
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>

    > symetryczne dla zwykłych urynanetów, a przypominam że niedawno zostało
    > uwolnione pasmo 17GHz umozliwiające tworzenie szybkich, niezawodnych
    > linków punkt-punkt, rozwój technologii w tym kierunku jest tylko kwestią
    > czasu i pojawieniem się na rynku odpowiednich gratów

    jakies blizsze info na ten temat ? link lub cos w tym stylu ?

    --
    Pozdrawiam:
    Karol Knapik

  • 24. Data: 2007-04-14 20:38:25
    Od: Asmodeusz <c...@a...naspam.prv.pl>

    Użytkownik kulek napisał:

    > ja nie panikuję, chciałem tylko zwrócić uwagę, że trzeba zmienić prawo o
    > promocjach, bo one służą do niszczenia konkurencji a nie do promowania
    > nowych usług.

    Jest coś takiego jak prawo o promocjach? O ile wiem to nie ma i być nie
    powinno.

    > Np. TP stać na promocję 3 lata internet za darmo (żeby się fiskus nie
    > porzyczepił to po 1 zł) po 2 latach 50 zł za 1 mega.
    > Czy lokalnych operatorów i nawet tych większych stać na takie promocje ?
    > Zaraz ktoś powie, że się czepiam bo ludzie na tym korzystają, bo mają
    > tani net.
    > Wg mnie ta "taniość" jest złudna i krótkotrwała.

    Ale do czego chcesz doprowadzić? Cen promocyjnych nie zwiększą i nikt
    ich do tego nie zmusi. Rynek jest w pewnym stopniu regulowany ale mimo
    wszystko jeszcze(już) gospodarki centralnie sterowanej nie mamy.
    Zmuszeni do zmniejszenia różnicy między cennikami - zmniejszą ceny
    niepromocyjne.
    Jaka w tym dla mnie korzyść?

  • 25. Data: 2007-04-15 07:51:18
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Asmodeusz napisał(a):

> [...]
    > wszystko jeszcze(już) gospodarki centralnie sterowanej nie mamy.
    > Zmuszeni do zmniejszenia różnicy między cennikami - zmniejszą ceny

    Taka, ze nie będą mogli ceny zwiększyć, a w tej chwili wystarczy
    skończyć promocje i cena jest 3 razy wyższa. Jeżeli dla Ciebie nie ma
    różnicy, to dlaczego dla TP jest ? Czemu nie wprowadzi niskich cen do
    cennika ?

  • 26. Data: 2007-04-15 09:14:26
    Od: Asmodeusz <c...@a...naspam.prv.pl>

    Użytkownik kulek napisał:

> [...]
    > skończyć promocje i cena jest 3 razy wyższa. Jeżeli dla Ciebie nie ma
    > różnicy, to dlaczego dla TP jest ? Czemu nie wprowadzi niskich cen do

    Nie wiem, to ich sprawa. Dla mnie w tym nie byłoby żadnej korzyści.
    Wręcz przeciwnie. Przy obecnych cenach klient który chce łącze z umową
    na czas nieokreślony przyjdzie do mnie a nie do TP.

  • 27. Data: 2007-04-15 10:18:46
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>

    Szymon Sokół wrote:

    > Reasumując: Neostradę to chyba biorą tylko ci, którzy nie mają żadnego
    > wyboru (Aster, AFAIK, ma ofertę porównywalną z chello).

    Już każdy ma wybór - Netia/Multimo z BSA pokrywa wszystkie strefy
    numeracyjne i wychodzi taniej (możliwość zmiany abonamentu pomijam).
    http://www.fkn.pl/3,3691,1388122,1,1,artykul.html

  • 28. Data: 2007-04-15 10:26:12
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>

    kulek wrote:

    > ja nie panikuję, chciałem tylko zwrócić uwagę, że trzeba zmienić prawo o
    > promocjach, bo one służą do niszczenia konkurencji a nie do promowania
    > nowych usług.

    Jakie 'prawo o promocjach'? Jeśli twierdzisz, że stosują dumping, to to
    zgłaszaj w odpowiednie miejsce. Klient sobie bierze na 1-3 lata w promocji,
    potem zmienia dostawcę. Gdzie jest 'zysk TPSA' i 'strata klienta'?

    > Wg mnie ta "taniość" jest złudna i krótkotrwała.

    Super. Za ile jesteś w stanie mnie podłączyć (Szczecin, to chyba wystaczy?)
    i na jakich warunkach? Bo AFAIK TPSA jest _jedynym_ providerem łącza na tym
    terenie. Netu już nie, bo BSA wszedł (Twoja oferta dostarczenia dostępu do
    internetu może być właśnie w ten sposób).

  • 29. Data: 2007-04-15 15:07:29
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Paweł 'Róża' Różański napisał(a):

    > Już każdy ma wybór - Netia/Multimo z BSA pokrywa wszystkie strefy
    > numeracyjne i wychodzi taniej (możliwość zmiany abonamentu pomijam).
    > http://www.fkn.pl/3,3691,1388122,1,1,artykul.html

    Na dole tej strony jest mapka. Kolorem niebieskim zaznaczono strefy
    numeracyjne gdzie nie ma jeszcze internetu z BSA, podobnie zeznaje
    strona UKE http://www.bsa.uke.gov.pl/strefa.php?id=71
    Czy masz może informacje, że dostęp już jest tylko informacje na ww.
    stronach są przestarzałe?
    --
    Olek

  • 30. Data: 2007-04-15 15:12:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Olek napisał(a):

    > Czy masz może informacje, że dostęp już jest tylko informacje na ww.
    > stronach są przestarzałe?

    Mapki na stronach FKN.PL są aktualizowane w miarę napływania wiadomości
    od zainteresowanych operatorów.

    M.