  • 1. Data: 2007-04-12 09:00:54
    Temat: [iDSL] ktos cos wie na temat doniesien FKN
    Od: Waldemar Fraś <n...@n...ekrakow.net>

    http://www.fkn.pl/1,351,1517391,1,wiadomosc.html

    Coś na ten temat wiadomo? Chyba, że się im opóźnił pryma aprilis;)
    Bo taka "promocja" to dobra sprawa;)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 2. Data: 2007-04-12 11:43:36
    Temat: Re: [iDSL] ktos cos wie na temat doniesien FKN
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    Waldemar Fraś napisał(a):
    > http://www.fkn.pl/1,351,1517391,1,wiadomosc.html
    >
    > Coś na ten temat wiadomo? Chyba, że się im opóźnił pryma aprilis;)
    > Bo taka "promocja" to dobra sprawa;)

    Tak jest to prawdą, problem w tym że nic w zamian nie oferują.
    Brak wszelkich promocji.

    Michał Sz.

  • 3. Data: 2007-04-12 11:57:53
    Od: Waldemar Fraś <n...@n...ekrakow.net>

    Michal Sz pisze:

    > Tak jest to prawdą, problem w tym że nic w zamian nie oferują.
    > Brak wszelkich promocji.
    >
    > Michał Sz.
    A taka inna kwestia, zmianę regulaminu tak czy siak muszą przysłać
    klientom pocztą? A jeśli tak to przychodzi razem z fakturą?

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 4. Data: 2007-04-12 12:17:10
    Temat: Re: ktos cos wie na temat doniesien FKN
    Od: "Ravel" <r...@o...pl>

    On 12 Kwi, 13:57, Waldemar Fraś
    <n...@n...ekrakow.net> wrote:

    > A taka inna kwestia, zmianę regulaminu tak czy siak muszą przysłać
    > klientom pocztą? A jeśli tak to przychodzi razem z fakturą?

    ja nowy regulamin dostalem osobnym listem poleconym. kazda zmiana
    regulaminu musi byc o ile sie nie myle listem poleconym. tylko Era
    ostatnio w kulki poleciala i myslala, ze nikt sie nie zalapie ;)

  • 5. Data: 2007-04-12 12:53:33
    Od: "Luki" <w...@m...nie.lubiacy.smapu.com.pl>

    > ja nowy regulamin dostalem osobnym listem poleconym. kazda zmiana
    > regulaminu musi byc o ile sie nie myle listem poleconym. tylko Era
    > ostatnio w kulki poleciala i myslala, ze nikt sie nie zalapie ;)

    Tak? A jaka jest data na koncu regulaminu?

    Lukasz

  • 6. Data: 2007-04-12 13:19:28
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Ravel <r...@o...pl> wrote:

    > ja nowy regulamin dostalem osobnym listem poleconym. kazda zmiana
    > regulaminu musi byc o ile sie nie myle listem poleconym. tylko Era

    A ja dostalem z ostatnia faktura pismo o zmianie regulaminu, oraz
    regulamin, ktorego par 43. mowi, ze regulamin wchodzi w zycie z dniem
    1 lutego 2006. Czyli przyslali stary regulami, a powinni nowy?

    a.

  • 7. Data: 2007-04-12 13:49:42
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    > A ja dostalem z ostatnia faktura pismo o zmianie regulaminu, oraz
    > regulamin, ktorego par 43. mowi, ze regulamin wchodzi w zycie z dniem
    > 1 lutego 2006. Czyli przyslali stary regulami, a powinni nowy?

    Chyba faktycznie dali ciala, bo rozeslali stary regulamin zamiast nowego.
    Infolinia potwierdzila, ze cos jest nie tak - w pliku
    regulamin_dsl_od_17_kwietnia.pdf (ktory rozsyla na prosbe 9330 emailem)
    maja stary regulamin zamiast nowego... chyba przesunie im sie termin
    mozliwych rezygnacji :)

    a.