  • 41. Data: 2007-04-16 21:21:42
    Temat: Re: Promocje problem ?
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Tylko jakimś grubym procentom z tych "każdych" się odpowiada BMT.

    A neo o analogicznej prędkości jest dostępne? Jeśli tak, to nie bardzo
    widzę powód do BMT.

  • 42. Data: 2007-04-16 22:50:15
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 16 Apr 2007 23:21:42 +0200, Paweł 'Róża' Różański wrote:

    > A neo o analogicznej prędkości jest dostępne? Jeśli tak, to nie bardzo
    > widzę powód do BMT.

    widocznie nie jesteś marketoidem

    --
    futszaK
    0601061867

  • 43. Data: 2007-04-17 06:36:29
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>

    futszaK wrote:

    > widocznie nie jesteś marketoidem

    Nie da się ukryć. Przepraszam.

  • 44. Data: 2007-04-17 07:44:35
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 17 Apr 2007 08:36:29 +0200, Paweł 'Róża' Różański wrote:

    > Nie da się ukryć. Przepraszam.

    nie ma za co, ja tez nie jestem, aczkolwiek chciałbym zostac bo to fajna
    sprawa, zwlaszcza jak się wie co się sprzedaje :>

  • 45. Data: 2007-04-17 16:00:06
    Od: Artur Zakrzewski <a...@a...pl>

    In article <1...@a...sgh.waw.pl>, c...@s...waw.pl
    says...

    > Nowa promocja, zajrzyj na WWW, zadzwoń na infolinię. :)
    >
    > Poza tym 1,5Mbps down sugeruje chello light, a do tego już dawno jest
    > 256Kbps up. Jeżeli nie masz warunków promocyjnych, to możesz sobie za
    > darmo powiększyć do 2M/384K.

    Teraz to nawet pisza ze jest 2M/384k. Tylko co z tego, jak nie jestes w
    stanie tego osiagnac nawet z ftpa chello. Poza tym rozmowa z kodekiem
    g711 to do niedawna byla utopia, choc teraz jest nieco lepiej, bo tylko
    kilka fonemow ginie na zdanie.

    art

  • 46. Data: 2007-04-17 22:15:31
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Artur Zakrzewski <a...@a...pl> wrote:
    > Teraz to nawet pisza ze jest 2M/384k.

    Tak, to właśnie napisałem. Za darmo możesz sobie powiększyć, nowi
    dostają od razu.

    > Tylko co z tego, jak nie jestes w
    > stanie tego osiagnac nawet z ftpa chello.

    Wyciągam z FTP-a 550-600KB/s. Nie jest to teoretyczne możliwe 640KB/s,
    ale wydaje mi się wystarczająco dużo.

    p.