  • 11. Data: 2007-04-14 08:16:48
    Temat: Re: Promocje problem ?
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > Co plus?
    >
    > p.

    no ile kosztuje pakiet TV ?
    Czytałeś regulamin tej promocji ?

  • 12. Data: 2007-04-14 08:21:55
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Paweł 'Róża' Różański napisał(a):

    > Netia, Chello, Multimo, Multimedia + providerzy lokalni. A za kilka lat to
    > mam nadzieję mieć łącze o porównywalnej przepustowości i w podobnej cenie
    > jak obecne, tyle że w laptopie (wiem wiem, do grania się raczej nie nada).
    > Więc nie panikuj.

    ja nie panikuję, chciałem tylko zwrócić uwagę, że trzeba zmienić prawo o
    promocjach, bo one służą do niszczenia konkurencji a nie do promowania
    nowych usług.
    Np. TP stać na promocję 3 lata internet za darmo (żeby się fiskus nie
    porzyczepił to po 1 zł) po 2 latach 50 zł za 1 mega.
    Czy lokalnych operatorów i nawet tych większych stać na takie promocje ?
    Zaraz ktoś powie, że się czepiam bo ludzie na tym korzystają, bo mają
    tani net.
    Wg mnie ta "taniość" jest złudna i krótkotrwała.

  • 13. Data: 2007-04-14 08:24:53
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    kulek napisał(a):

    > Np. TP stać na promocję 3 lata internet za darmo (żeby się fiskus nie
    > porzyczepił to po 1 zł) po 2 latach 50 zł za 1 mega.

    tu mi chodziło że po 3 latach 2 lata po 50 zl, czyli 5-cio letnie uwiazanie

  • 14. Data: 2007-04-14 11:03:47
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sat, 14 Apr 2007 10:16:48 +0200, kulek wrote:

    > no ile kosztuje pakiet TV ?

    Jeśli się go nie bierze, to nic nie kosztuje :->
    Ta promocja nie wymaga TV - to jest tylko chello (classic za 99zł, light za
    70zł miesięcznie) z umową na 18 miesięcy (z czego jeden gratis):
    http://www.upc.pl/promo/internet

    Ty zapewne patrzyłeś na już zakończoną (do końca marca) promocję, wg której
    można było mieć chello przy umowie na 12 miesięcy za ceny jw. (dwa miesiące
    gratis), ale owszem, pod warunkiem korzystania z pakietu pełnego TV:
    http://www.upc.pl/internet/promocje/light_cc

    Obecnie, jeśli ktoś chce pakiet pełny TV + chello light, to wg
    http://www.upc.pl/pakiety/pakiet_pelny_light_april wyniesie go to tyle, co
    pakiet TV plus 70zł za 6 miesięcy i 84zł za kolejne 6 miesięcy, a pierwsze
    dwa miesiące darmo - to daje razem 924zł za 14 miesięcy, czyli *średnio*
    66zł miesięcznie plus opłata za TV. IMHO nie jest to taka znowu oszczędność
    w stosunku do wariantu bez TV, chyba że i tak się chce mieć TV.

    Do kompletu dodajmy, że cennik standardowy, bez promocji, można znaleźć tu:
    http://www.upc.pl/internet/uslugi
    i widać, że chello classic przy umowie na 1 rok, *bez żadnych promocji* oraz
    *bez TV*, kosztuje 139zł, a chello light 94zł - czyli to ostatnie jest
    tańsze niż Neostrada 512 (sam podawałeś, że Neo to 96.38zł przy umowie na 2
    lata), a ma 2Mbps/384kbps, jakby ździebko więcej.
    Wszystkie ceny brutto.

    Reasumując: Neostradę to chyba biorą tylko ci, którzy nie mają żadnego
    wyboru (Aster, AFAIK, ma ofertę porównywalną z chello).

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 15. Data: 2007-04-14 13:07:22
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Szymon Sokół napisał(a):

> [...]
    >
    > Reasumując: Neostradę to chyba biorą tylko ci, którzy nie mają żadnego
    > wyboru (Aster, AFAIK, ma ofertę porównywalną z chello).

    nie wiem jak działa chello i chyba do najbliższego ich punktu ode mnie
    to jest ze 150 km.

    Wiem natomiast jak dziala neo w mojej miejscowosci.
    Przez wiekszosc dni w tygodniu osiagniecie predkosci powyzej 256 jest
    krotkotrwale. Najlepiej to chodzi w niedziele od godziny 6 do 11.
    I co z tego ze maja predkosc do 512 jak bardzo rzadko można ją osiągnąć.
    Wracając do tematu.
    Promocje to jest naciąganie w jak najgorszym mniemaniu tego słowa i
    ustawodawcy powinni się tą kwestią zająć

  • 16. Data: 2007-04-14 17:50:06
    Od: Tomasz Kniaz <t...@o...org>

    kulek wrote:

> [...]
    > krotkotrwale. Najlepiej to chodzi w niedziele od godziny 6 do 11.
    > I co z tego ze maja predkosc do 512 jak bardzo rzadko można ją osiągnąć.

    Usluga nie gwarantuje wlasnie "do 512".

    > Wracając do tematu.
    > Promocje to jest naciąganie w jak najgorszym mniemaniu tego słowa i
    > ustawodawcy powinni się tą kwestią zająć

    Zeby sie czyms odpowiedzialnie zajmowac to nalezy miec chociaz
    podstawowa wiedze z danej dziedziny... wiec moze lepiej niech sie nie
    zajmuja.

    Poza tym (sjp):
    #v+
    1. działania zmierzające do zwiększenia popularności jakiegoś produktu
    lub przedsięwzięcia; też: każde z tych działań
    [...]
    #v-

    Mnie w promocjach (nawet tych TP) nic nie przeszkadza.

    --
    TK

  • 17. Data: 2007-04-14 19:21:50
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>

    sa lokalizacje za w ktorych daje jeszcze inne rozwiazanie , ale warunek ze
    mam konkretne lokalizacje okablowane, co niestety w naszym miescie jest
    problemem.
    Przyklad:
    np symetryk 1,5 Mbit za 79 PLN , ale pierwsze 4 GB danych dziennie masz do
    5Mbit .
    czy 512 kbps 39PLN piewszy 1GB 2Mbit

    Trzeba jakos sobie radzic mieszy innymi z takimi jak chello

    U nas na troche ponad 200 blokow/wiezowcow mamy dwie kablowki ktore
    przebijaja sie miedzy soba UPC kontra Polnet

    --
    Pozdrawiam:
    Karol Knapik

    Użytkownik "Sied@r" <s...@d...lub.pl> napisał w wiadomości
    Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > O, naprawdę? Chello za 99 brutto na 18 miesięcy daje 512 Kbps... upload.
    > Download 5 (słownie pięć) Mbps.
    >
    > p.

    w sumie za tyle to tez moglbym tyle dawac.

    torrenty za bardzo sie nie rozpedza, ze wzgledu na ratio
    w sumie taki abonamet bylby oplacalny

  • 18. Data: 2007-04-14 19:47:44
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Karol Knapik napisał(a):
> [...]
    >

    > U nas na troche ponad 200 blokow/wiezowcow mamy dwie kablowki ktore
    > przebijaja sie miedzy soba UPC kontra Polnet

    w sumie nie glupi nawet pomysl.

  • 19. Data: 2007-04-14 19:55:09
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    kulek <k...@p...onet.pl> wrote:
    > no ile kosztuje pakiet TV ?

    Nie wiem, nie potrzebuję, to i nie brałem. Mam goły internet, 5Mbps za 99 zł.
    Brutto. Koniec kosztów.

    > Czytałeś regulamin tej promocji ?

    Tak.

    p.

  • 20. Data: 2007-04-14 19:58:22
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:
> [...]
    > Ta promocja nie wymaga TV - to jest tylko chello (classic za 99zł, light za
    > 70zł miesięcznie) z umową na 18 miesięcy (z czego jeden gratis):

    Jeden miesiąc gratis dotyczy tylko nowych abonentów. Za to istniejącym
    pozwalają za wzięcie w ww. promocji zrywać dotychczasowe umowy na czas
    określony bez kary. :)

    > Reasumując: Neostradę to chyba biorą tylko ci, którzy nie mają żadnego
    > wyboru (Aster, AFAIK, ma ofertę porównywalną z chello).

    Tak i mi wygląda.

    p.