  • 31. Data: 2007-04-15 15:28:01
    Temat: Re: Promocje problem ?
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Asmodeusz napisał(a):

    > Nie wiem, to ich sprawa. Dla mnie w tym nie byłoby żadnej korzyści.
    > Wręcz przeciwnie. Przy obecnych cenach klient który chce łącze z umową
    > na czas nieokreślony przyjdzie do mnie a nie do TP.

    Nie przyjdzie. Mając podpisaną z tepsą umowę na czas okreslony musiałby
    wyrównać opłaty za dotychczasowe miesiące do wysokości tych cennikowych,
    na czas nieokreślony, czyli zapłacić karę. Oprócz tego musiałby wyrównać
    do pełnej kwoty cennikowej opłatę za instalację neostrady (różnica
    między 1,22 zł a ~300 robi wrażenie).
    Powyższe skutecznie odstrasza go od zmiany usługodawcy.
    --
    Olek

  • 32. Data: 2007-04-15 16:31:09
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Paweł 'Róża' Różański napisał(a):

    > Jakie 'prawo o promocjach'? Jeśli twierdzisz, że stosują dumping, to to
    > zgłaszaj w odpowiednie miejsce. Klient sobie bierze na 1-3 lata w promocji,
    > potem zmienia dostawcę. Gdzie jest 'zysk TPSA' i 'strata klienta'?

    Właśnie o to chodzi, że promocja nie podlega pod prawo związane z
    dumpingiem.
    A że TP dumping stosuje to przecież wiadoma sprawa. Sami się do tego już
    dawno temu przyznali (jak wprowadzali Neo 128 za 70 zł)

  • 33. Data: 2007-04-15 20:08:43
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Olek wrote:

    > Nie przyjdzie. Mając podpisaną z tepsą umowę na czas okreslony [ ... ciach ... ]

    A nie mając? Co kogo obchodzą klienci którzy _już_ mają internet w
    kontekście powyższej dyskusji? Ich to jakby nie dotyczy, co zresztą sam
    zauważyłeś, więc nie wiem po co w ogóle o takich piszesz.

  • 34. Data: 2007-04-16 06:48:35
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 15.04.2007, Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl> wroted:

    > Już każdy ma wybór

    Nie każdy. Powiedziałbym: daleko nie każdy.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

  • 35. Data: 2007-04-16 11:05:21
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>

    Olek wrote:

    > Na dole tej strony jest mapka. Kolorem niebieskim zaznaczono strefy
    > numeracyjne gdzie nie ma jeszcze internetu z BSA, podobnie zeznaje
    > strona UKE http://www.bsa.uke.gov.pl/strefa.php?id=71
    > Czy masz może informacje, że dostęp już jest tylko informacje na ww.
    > stronach są przestarzałe?

    http://www.multimo.pl/dostepnosc.php
    Jak się dowiadywałem w lutym w Netii, to moja strefa miała być 'od
    kwietnia', stąd pewnie mój błąd.
    Poprawiam: od końca kwietnia każdy ma wybór neo lub Netia/Multimo.

  • 36. Data: 2007-04-16 11:08:00
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>

    kulek wrote:

    > Właśnie o to chodzi, że promocja nie podlega pod prawo związane z
    > dumpingiem.

    Źródło tej rewelacji? Przecież na dowolny towar można zrobić promocję 'kup
    2 w cenie 1'.

    > A że TP dumping stosuje to przecież wiadoma sprawa. Sami się do tego już
    > dawno temu przyznali (jak wprowadzali Neo 128 za 70 zł)

    Multimo/Netia są jeszcze tańsze. Operatorzy osiedlówek zwykle też. Wniosek?

  • 37. Data: 2007-04-16 13:12:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl> writes:

    > Poprawiam: od końca kwietnia każdy ma wybór neo lub Netia/Multimo.

    Tylko jakimś grubym procentom z tych "każdych" się odpowiada BMT.

    MJ

  • 38. Data: 2007-04-16 13:23:25
    Od: Artur Zakrzewski <a...@a...pl>

    In article <u...@a...sgh.waw.pl>, c...@s...waw.pl
    says...
    > O, naprawdę? Chello za 99 brutto na 18 miesięcy daje 512 Kbps... upload.
    > Download 5 (słownie pięć) Mbps.

    To jaks ciekawostka, bo chello za 86 zl brutto nie daje 128 kbit/s
    uploadu i 1,5 Mbit/s downloadu. Przynajmniej na Ursynowie w Warszawie.

    art

  • 39. Data: 2007-04-16 15:46:30
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Artur Zakrzewski <a...@a...pl> wrote:
    > To jaks ciekawostka, bo chello za 86 zl brutto [...] daje 128 kbit/s
    > uploadu i 1,5 Mbit/s downloadu. Przynajmniej na Ursynowie w Warszawie.

    Nowa promocja, zajrzyj na WWW, zadzwoń na infolinię. :)

    Poza tym 1,5Mbps down sugeruje chello light, a do tego już dawno jest
    256Kbps up. Jeżeli nie masz warunków promocyjnych, to możesz sobie za
    darmo powiększyć do 2M/384K.

    p.

  • 40. Data: 2007-04-16 20:33:51
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Paweł 'Róża' Różański napisał(a):

    > Źródło tej rewelacji? Przecież na dowolny towar można zrobić promocję 'kup
    > 2 w cenie 1'.

    UOKiK