  • Data: 2014-12-02 22:14:10
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znowu pewnie czegoś nie rozumiem, ale do tej pory sądziłem, że przy
    > robieniu rysunków technicznych, to się używa kresek w kolorach
    > symbolicznych. Żeby je odróżniać, może tych kolorów być najwyżej kilka.

    Tez mi się wydaje, że wierne kolory to potrzebne, żeby modelkom cellulit
    w fotoszopie usuwać. Kiedyś dla CADowca istotne było żeby była wysoka
    częstotliwość odświeżania, aby mu w oczy statyczny obraz nie migał.
    Teraz to bez znaczenia, bo nawet w budżetowych monitorach czy lapkach
    obraz jest stabilny. Można pracować na lapku. Co nie zmienia, że nie
    jest to taka swoboda w używaniu laptopa jak przy pisaniu na fejsa itp.
    Nie da się na sraczu, czy siedząc po turecku na podłodze czy na fotelu z
    nogami na oparciu. Trzeba mieć myszkę i najlepiej drugi monitor. Tak
    wiec mimo wszystko stanowisko stacjonarne. Osobiście wolę do takich prac
    PC bo stałe miejsce pracy, pełna klawiatura, dwa monitory, do tego
    niezłe głośniki i ulubiona muzyczka. Poza tym granie o niebo lepsze na
    PC niż na lapku :)

    --
    pozdrawiam
    MD