-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.
neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Projekt ustawy o bezpieczeństwie pieszych. Obowiązek zwolnić i nie
narazić.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <r11f9o$lat$1@gioia.aioe.org> <r11g85$qeo$1@gioia.aioe.org>
<5e3451e1$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
<r11kmf$s3g$2$Cav@news.chmurka.net> <r11o43$3cr$1@gioia.aioe.org>
<r11qtt$uqh$1$Cav@news.chmurka.net>
<0...@g...com>
<5e381963$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
<r19tvn$1665$1@gioia.aioe.org>
From: yabba <...@...pl>
Date: Mon, 3 Feb 2020 21:06:08 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.4.2
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <r19tvn$1665$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: Avast (VPS 200202-0, 2020-02-02), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 25
Message-ID: <5e387d31$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.74.4.142
X-Trace: 1580760369 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 515 89.74.4.142:59516
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2671488
[ ukryj nagłówki ]W dniu 03-02-2020 o 20:57, Feliks pisze:
> Użytkownik "yabba" <...@...pl> napisał w wiadomości
> news:5e381963$0$555$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>> Najbardziej ucierpi płynność ruchu poza miastami. Są drogi z
>> przejściami poza terenem zabudowanym. W nocy lampy uliczne oświetlają
>> czasem praktycznie tylko zebrę na asfalcie i metr chodnika.
>> Trzeba będzie zwalniać do 20 km/h przed każdym takim przejściem.
>>
>> yabba
>
> Obecnie jest obowiązujący przepis nakazujący zwolnić,
> gdy jest pieszy wchodzący na przejście
> i nie wolno pieszego narazic na niebezpieczeństwo.
>
Obecnie pieszemu nie wolno wchodzić bezpośrednio przed nadjeżdżający
pojazd, czyli pieszy musi się upewnić czy nic nie jedzie i musi dać
szansę na zauważenie siebie i zatrzymanie pojazdu.
Po nowemu każde przejście trzeba będzie traktować jak skrzyżowanie z
drogą z pierwszeństwem przejazdu. Pieszy nie będzie zobowiązany do
zastanawiania się czy coś nadjeżdża czy nie.
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.20 21:18 Shrek
- 03.02.20 23:24 Polkot
- 03.02.20 23:38 s...@g...com
- 04.02.20 06:34 Shrek
- 04.02.20 11:56 ąćęłńóśźż
- 04.02.20 22:50 Czarek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
Najnowsze wątki
- 2024-07-10 Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- 2024-07-10 Droga dwukierunkowa
- 2024-07-10 Elektryki są fajne
- 2024-07-10 Elektryki są fajne :(
- 2024-07-09 USB -> jack
- 2024-07-10 Kompakt WC z montażem
- 2024-07-10 Gorąco za oknem, to napisałem piosenkę o grupowiczach
- 2024-07-09 Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
- 2024-07-10 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-07-10 Białystok => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-10 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-07-10 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-10 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-10 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-07-10 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=