  • Data: 2014-04-08 23:49:40
    Temat: Re: Programista iOS - Łódź
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-08, g...@g...com <g...@g...com> wrote:

    > Jeszcze przyszlo mi do glowy, ze przeciez w PHP mozna korzystac z pamieci
    > wspoldzielonej. Jesli do tego zaimplementuje sie odpowiednio interfejs
    > ArrayAccess, to [...]

    Skończ już bronić PHP w tak niedorzeczny sposób. Twoje argumenty są tak
    słabe, że aż trudno uwierzyć, że ktokolwiek mający cokolwiek wspólnego
    z programowaniem mógł je zaproponować (piję tu w dużej części do twojej
    propozycji oparcia się o nieudokumentowane wnętrzności interpretera;
    tutaj proponujesz pisać samemu dzikie hacki, które pozwolą na stworzenie
    bardzo kulawego serwera aplikacji, którego i tak nikt nie będzie
    używać).

    PHP to nie tylko *sam język*, ale również *biblioteka standardowa*
    (która jest obrzydliwa) i *środowisko uruchomienia* (które potrafi
    pracować sensownie jedynie w modelu "jedno żądanie = jedno uruchomienie
    i zakończenie programu"). Zupełnie nie ma znaczenia, co można osiągnąć
    z tym runtimem mając do dyspozycji kompetentny zespół specjalistów
    i kilka lat pracy. Istotne jest co PHP daje *aktualnie*.

    A że PHP jest zupełne w sensie Turinga, to i teoretycznie można zrobić
    *dokładnie to samo*, co w Haskellu albo innym Pythonie. Tylko że *będzie
    to niewygodne* (bo język niedostosowany) i *nikt* tego tak w PHP
    *nigdy nie robił*, więc ktokolwiek będzie chciał go użyć inaczej zostaje
    sam bez jakiejkolwiek pomocy.

    Naprawdę, to nie jest stanowisko, którego może bronić osoba pisząca
    jakiekolwiek programy.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot