  • Data: 2014-04-09 23:36:13
    Temat: Re: Programista iOS - Łódź
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 kwietnia 2014 17:44:12 UTC+2 użytkownik firr napisał:
    > pozwole sobie na oderwaną poboczną uwage, dawno tu nie bylem i przypomnialy mi sie
    stare lepsze czasy gdy bardziej zważałem na to co pisze (starajac sie lepiej dobierac
    tematy), [te dawne dawne czasy przed faktem gdy ta grupa ogłupiła mnie zamieniajac
    mnie w półzombie;/]

    Ostatnio mialem zabawne doswiadczenie. Rozmawialem z kumplem
    na gadu-gadu i doszlo do czegos takiego, ze wlasciwie bez wyraznego
    powodu zaczelismy skakac sobie do gardel i sie smiertelnie na siebie
    obrazac -- drobne nieporozumienia przerodzily sie w skrajnie negatywne
    emocje. Jak potem spotkalismy sie twarza w twarz to momentalnie
    o wszystkim zapomnielismy i juz gadalismy absolutnie normalnie i po
    przyjacielsku, ale od tamtej pory zdarzylo sie nam to jeszcze
    parokrotnie.

    Jednak w samych slowach przenosi sie duzo mniej informacji niz
    chociazby w tonie glosu czy wyrazie twarzy, i bardzo latwo zinterpretowac
    komunikat jako atak i zrozumiec go niezgodnie z intencja nadawcy.
    Chociaz troche mnie to dziwi, bo prowadze rozmowy w Internecie przez
    pol zycia, a agresja zaczela sie w nich pojawiac dopiero od niedawna
    -- konkretniej, mniej wiecej od czasu niedawnych rozmow z panem
    Lewandowskim. Oczywiscie jako wolny podmiot nie moge winic ani jego,
    ani grupy, jezeli zamieniam sie w polzombie. Minal juz prawie rok,
    odkad skasowalem facebooka i bardzo sie z tego ciesze, bo tracilem
    tam strasznie duzo czasu, ale widac sa we mnie jakies potrzeby spoleczne,
    skoro zagladam tutaj. Czasem sie zastanawiam, czy nie staczam sie przez
    to na dno :) i mysle sobie, ze generalnie fajnej by bylo, gdyby te
    dyskusje, w ktorych uczestnicze, byly bardziej wartosciowe -- ale mimo
    wszystko wierze (wbrew tym potknieciom, ktore zdarzaja sie rowniez mnie
    samemu), ze praca nad poprawa kultury dyskusji moze przyniesc
    jakies owoce.