  • Data: 2014-03-24 10:51:26
    Temat: Re: Programista iOS - Łódź
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, March 23, 2014 11:09:56 PM UTC+1, Sebastian Biały wrote:

    > Ja nie twierdze że *Ci* programiści byli tani, ja twierdzę że ciężko
    > uzasadnić wybór PHP inaczej niż "10 studentów za tysiaka da radę" lub
    > "łatwo podpiąc pod MySQL" co w obydwu przypadkach nie jest żadnym
    > argumentem dla banku (lub nie powinno być, bo banki nie takie dziadostwo
    > robią i jakoś im to uchodzi).
    >
    > *CHYBA* że "bankowy" oznacza np. systam zarządzania czasem pracy
    > serwisów sprzątających w *banku*. To wtedy faktycznie. MySQL + 10
    > studentów da radę.

    Sorry, ale to jest Twoje stereotypowe myślenie - że, jak PHP, to bida
    z nędzą i studenciaki za tysiaka. No to mówię, że tak nie jest, że
    można robić zaawansowane rzeczy, które piszą nieźli programiści i robią
    to na tyle dobrze, że klienci są skłonni płacić sporą kasę, także
    za support.

    > PS. Jeśli piszesz "Tak widziałem na żywo" a potem NDA to w zasadzie ja
    > wczoraj widziałem różowego jednorożca pilotującego F16. Napisz coś
    > więcej, inaczej to będzie śliczna bajeczka o dobrej królewnie PHP która
    > tylko za dnia jest taka brzydka, a jak nikt nie patrzy to po nocach
    > iplementują krzywe równania w PHP w banku za ciężkie pieniądze.

    Przykro mi, ale nie mam możliwości jakiegoś formalnego uwiarygodnienia
    swoich stwierdzeń, można wierzyć, albo nie.

    w.