  • Data: 2014-03-24 11:21:47
    Temat: Re: Programista iOS - Łódź
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-24, Wojciech Muła <w...@g...com> wrote:

    > Sorry, ale to jest Twoje stereotypowe myślenie - że, jak PHP, to bida
    > z nędzą i studenciaki za tysiaka. No to mówię, że tak nie jest, że
    > można robić zaawansowane rzeczy, które piszą nieźli programiści i robią
    > to na tyle dobrze, że klienci są skłonni płacić sporą kasę, także
    > za support.

    Owszem, można. Znam jednego świetnego programistę, który pisze w PHP.
    *Jednego*.

    Ale że można, to jeszcze nie znaczy, że to *norma*. Wybacz, ale
    stereotyp nie wziął się z samego tylko zepsutego powietrza.

    PHP jest chyba jedynym współczesnym językiem generalnego przeznaczenia,
    dla którego nie ma generatora parserów. To trochę świadczy
    o zaawansowaniu typowych aplikacji w nim pisanych.

    > Przykro mi, ale nie mam możliwości jakiegoś formalnego uwiarygodnienia
    > swoich stwierdzeń, można wierzyć, albo nie.

    No właśnie. Wyciągasz to jako argument, a zaraz potem zasłaniasz się
    a) NDA i b) niewiedzą o sprawie. To powoduje, że cały argument jest nic
    niewarty i że właściwie nadal przedstawiasz tylko swoje widzimisię, nie
    popierając go *żadnymi* faktami ani anegdotami.

    Nie chodzi o dowód formalny czy powoływanie się na urzędowe papiery,
    wystarczyłby bliższy opis sytuacji, w jakiej użyto tego PHP. Ale ty się
    migasz w najgłupszy możliwy sposób: "wiem, ale nie powiem, musicie uznać
    mój autorytet". I nieistotne, że akurat zaznaczyłeś, że nie wiesz;
    dokładnie tak odbieramy twoją wypowiedź.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot