  • Data: 2014-03-24 20:06:58
    Temat: Re: Programista iOS - Łódź
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, March 24, 2014 11:21:47 AM UTC+1, Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > Owszem, można. Znam jednego świetnego programistę, który pisze w PHP.
    > *Jednego*.

    A ja znam kilku. No i czego to by miało dowodzić?

    > Ale że można, to jeszcze nie znaczy, że to *norma*. Wybacz, ale
    > stereotyp nie wziął się z samego tylko zepsutego powietrza.
    >
    > PHP jest chyba jedynym współczesnym językiem generalnego przeznaczenia,
    > dla którego nie ma generatora parserów. To trochę świadczy
    > o zaawansowaniu typowych aplikacji w nim pisanych.

    Brak generatora parserów o czymkolwiek miałby świadczyć? Zaskakujący
    argument. A kiedy ostatni raz potrzebowałeś użyć takiego generatora?
    Bo ja sobie nie przypominam takiej konieczności - jak coś potrzebowałem
    parsować, to sobie napisałem parser.

    > Nie chodzi o dowód formalny czy powoływanie się na urzędowe papiery,
    > wystarczyłby bliższy opis sytuacji, w jakiej użyto tego PHP.

    To jest system backoffice, który wspiera bardzo różne procesy
    w bankach (np. obieg dokumentów, sprawy windykacyjne). No i jak
    zweryfikujesz, że nie kłamię?

    > Ale ty się migasz w najgłupszy możliwy sposób: "wiem, ale nie powiem,
    > musicie uznać mój autorytet".

    Na tym polega NDA, że nie wszystko można mówić.

    w.