  • Data: 2011-11-29 22:10:54
    Temat: Re: Programator do AVRów
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-29 22:00, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,

    > Zaspamuje i potwierdze: Calkiem fajnie dziala jako STK500 z AVR Studio.

    A moglbys powiedziec (i innych grupowiczow takze prosze o opinie), ktore
    jest lepsze? to w postaci spamu, czy ten programator o ktory ja pytalem.

    Pytam sie pod katem poczakujacego uzytkownika (na poczatek pewnie bede
    uzywal tylko funkcji: programator AVR i moze funkcji: przejsciowka
    USB-RS-232) i mozliwosci uzywania tego w przyszlosci. Czy ten standard
    STK500 jest jakis przyszlosciowy w porownaniu do tego "avrisp-mkII".
    Zeby nie okazalo sie, ze producenci wycofuja sie z uzywania go na rzecz
    jakiegos innego standardu.