  • Data: 2011-11-30 23:02:59
    Temat: Re: Programator do AVRów
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak czy siak, jak jesteś "początkujący" to kup sobie gotowy, sprawny
    > programator, nie buduj własnego bo sie nabawisz tylko nerwicy i
    > rozwolnienia.
    Taki mam zamiar i dlatego tak sie wypytuje, zebym wybral cos sensownego,
    co mi bedzie sluzyc mozliwie bezproblemowo.

    Na poczatek to chce tylko moc zaprogramowac mikrokontroler i tyle, choc
    znajac zycie, na tym sie skonczy, bo nie wiem, czy inne funkcjonalnosci
    sa czesto uzywane.

    Co wlasciwie z tych dodatkow moze sie przydac w praktyce?
    Debugowanie w urzadzeniu
    programowanie ISP

    praca pod Win i Linuksem
    Bezproblemowa praca przez USB
    Bezproblemowa wspolpraca z AVRStudio i AVRDUDE

    Mysle, ze gdyby programator spelnial te 5 punktow, to xhyba by zadowolil
    wiekszosc uzytkowikow.

    Czy cos jest jeszcze wazne przy kupnie takiego programatora? chyba nie,
    choc moge sie mylic.