  • Data: 2010-03-14 11:03:03
    Temat: Re: Program udoskonalający odtwarzanie plików.mp3 ?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej" napisał:

    > Dzięki za te wszystkie wyjaśnienia.
    > Pierwsza myśl była tak żeby kupić nowy odtwarzacz mp3
    > z rozwiniętą funkcją przyśpieszania odtwarzania w różnym stopniu.
    > Potem jednak dyskusja na pl.comp.pecet potoczyła się
    > w kierunku podejrzenia, że być może w mojej mp3 te funkcje są
    > i sugestia zapytania na tej grupie.

    Nie no, to jakieś qui-pro-quo...
    Proponuję przeczytać jeszcze raz wątek na pl.comp.pecet, tym razem dla
    odmiany ze zrozumieniem ;-)

    > Sprawa wykorzystania komórki do tych celów odpada z powodu
    > zbyt szybkiego rozładowywania się baterii.

    No to sprawa się wyjaśniła i nie ma co dalej drążyć tego tematu na tej
    grupie.
    W uzupełnieniu dodam, że szybki przegląd *programowych* odtwarzaczy mp3 na
    telefon komórkowy zarówno tych w Javie, jak i pod WM wypadł negatywnie. Nie
    znalazłem w opisie żadnego z nich możliwości zmiany prędkości odtwarzania
    utworów. Ale może ktoś się z takim czymś spotkał w praktyce.

    JoteR