  • 11. Data: 2009-07-13 19:10:12
    Temat: Re: Program do zmiany nazw plikow
    Od: qunio <p...@g...pl>

    Uncle Pete wrote:

    > ACDSee
    >
    > Piotr

    sprawdze

    dzieki

  • 12. Data: 2009-07-13 19:24:46
    Od: qunio <p...@g...pl>

    Uncle Pete wrote:

    > ACDSee
    >
    > Piotr

    dzieki to jest to o co mi chodzi

  • 13. Data: 2009-07-13 20:05:42
    Od: mt <t...@i...pl>

    qunio pisze:

    > nie ma podgladu...niewiem ktory plik to rower, ktory samochod a ktory
    > samolot

    Jak zainstalujesz odpowiednią wtyczkę to będziesz miał podgląd.

    --
    marcin

  • 14. Data: 2009-07-13 20:08:31
    Od: qunio <p...@g...pl>

    mt wrote:

    > Jak zainstalujesz odpowiednią wtyczkę to będziesz miał podgląd.

    a mozesz podzielic sie informacja jaka to wtyczka

  • 15. Data: 2009-07-13 20:45:44
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 13.07.2009, o godzinie 22.08.31, na pl.rec.foto.cyfrowa, qunio
    napisał(a):

    > a mozesz podzielic sie informacja jaka to wtyczka

    Żadna. Ctrl+Shift+F1.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 16. Data: 2009-07-13 21:48:30
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 13 Jul 2009 12:07:21 -0700, qunio <p...@g...pl> wrote:

    >windows

    najlepszym softem do zmiany plikow jaki znam jest magic file renamer.
    jest to spora kobyla, ale mozna robic praktycznie wszystko jesli o
    zmiany nazw chodzi. modul do zmiany nazw plikow dostepny w total
    commander tez jest niczego sobie. szczegolnie z uzyciem regular
    expressions. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 17. Data: 2009-07-13 21:50:25
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 13 Jul 2009 12:08:41 -0700, qunio <p...@g...pl> wrote:

    >nie ma podgladu...niewiem ktory plik to rower, ktory samochod a ktory
    >samolot

    opcja thumbnails. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 18. Data: 2009-07-14 02:20:15
    Od: qunio <p...@g...pl>

    Habeck Colibretto wrote:

    > Żadna. Ctrl+Shift+F1.

    dzieki znow cos nowego sie dowiedzialem czlowiek uczy sie przez cale zycie

  • 19. Data: 2009-07-14 06:22:46
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 08:59:28 -0700, qunio napisał(a):

> [...]
    > Czy jest taki program ktory pozwoli mi recznie posortowac zdjecia w
    > ekploratorze i wsadowo zmienic nazwy dokladnie w takiej kolejnosci jak

    Eksplorator windowsowy.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 20. Data: 2009-07-15 10:10:47
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 19:20:15 -0700, qunio napisał(a):

    > dzieki znow cos nowego sie dowiedzialem czlowiek uczy sie przez cale zycie

    Znasz ciąg dalszy tego powiedzienia? ;)

    Co do TC - do zmiany nazw polecam duet Ctrl+M i wtyczka Exif
    http://totalcmd.pl/download/wdx/mda/Exif
    Niestety - tylko JPG.

    --
    Pozdr.