  • 1. Data: 2009-07-13 16:28:10
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/28 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam serdecznie!

    Zaczynamy nowy tydzien. Czasem cos pisalem o biezacych wydarzeniach
    w sporcie, zeby jakos te watki umiejscowic w czasie i przestrzeni
    ale musze powiedziec, ze tym razem takie wyniki siatkarsko- wyscigowe, ze
    nawet pisac sie nie chce ;). Tak wiec
    przechodzimy do naszych ciekawszych zdjeciowotygodniowych spraw.

    Bo jak co tydzien skonczyl sie watek zdjecia tygodnia (tym razem o
    numerze 27) i rozpoczynamy nowy watek zdjecia tygodnia. A zatem niniejszym
    wszystkich zapraszam do pokazywania swoich nowych zdjec, a jesli
    ktos nie mial okazji pofotografowac w tym tygodniu zapraszam do
    narzekania na pokazane zdjecia. Ja w tym tygodniu widzialem facetow
    w czerni

    http://img149.yfrog.com/i/faceciwczerni.jpg/

    jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-07-13 16:33:28
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/28 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <j...@u...at>

    zdjecia jak zdjecia , za to miejsce jest zajebiste po prostu.

    warto wcisnac f11 i button diaschau

    port :

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#535790
    6643417540370

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#535794
    2151884433922

    zatoka :

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#535790
    6429811806930

    na lewo inne warte obejrzenia .

    XXX

  • 3. Data: 2009-07-13 16:43:53
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 09:33:28 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > zdjecia jak zdjecia , za to miejsce jest zajebiste po prostu.

    Na zdjęciach tego nie widać, ot zwykły port i zatoka.

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2009-07-13 16:47:54
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Takie podobne zupełnie do niczego:

    http://xyzyk.pl/inne/090713_045746.jpg

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 5. Data: 2009-07-13 17:04:32
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 13 Jul., 18:43, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Na zdjęciach tego nie widać, ot zwykły port i zatoka.

    ja widze.

  • 6. Data: 2009-07-13 17:30:36
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "XX YY" napisal
    > zdjecia jak zdjecia , za to miejsce jest zajebiste po prostu.

> [...]

    Za ciasno to zdjales.
    Gdzie to jest ? Szkoda, ze nie ogeotagowales.

    adam

  • 7. Data: 2009-07-13 17:33:20
    Od: XX YY <j...@u...at>

    > Za ciasno to zdjales.
    > Gdzie to jest ? Szkoda, ze nie ogeotagowales.

    gdybym wiedzial co to znaczy to bym ogeotagowal.
    moj aparat nie ma takiej funkcji , czy to gdzies w opcjach dla
    zaawansowanych ? ;-)

    XXX

  • 8. Data: 2009-07-13 17:39:44
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "XX YY" napisal

    > gdybym wiedzial co to znaczy to bym ogeotagowal.
    > moj aparat nie ma takiej funkcji , czy to gdzies w opcjach dla
    > zaawansowanych ? ;-)

    W Picasie jest taka opcja.
    Dla niezaawansowanych ; )

    adam