  • 1. Data: 2009-11-12 10:37:46
    Temat: Program do skanowania
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Witam!

    Możecie polecić prosty program do skanowania pod Windows XP?! Chciałbym aby
    program ten otworzył sterownik Twain od skanera, zeskanował pliki i zapisał
    na dysku w wybranym formacie (JPG/TIG/PDF/etc.). Najlepiej jakby umiał robiś
    z "palca" wielostronicowe pliki PDF i był darmowy ;-) Vuescan jest jednak za
    drogi jak na moje skromne potrzeby.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 2. Data: 2009-11-12 10:41:19
    Temat: Re: Program do skanowania
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 12 Nov 2009 11:37:46 +0100, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> wrote:

> [...]
    >z "palca" wielostronicowe pliki PDF i był darmowy ;-) Vuescan jest jednak za

    Hu hu hu Ir fan Viu ;) Ma nawet skanowanie wsadowe.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 3. Data: 2009-11-12 11:02:55
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Grzegorz Krukowski wrote:

    > Hu hu hu Ir fan Viu ;) Ma nawet skanowanie wsadowe.

    Hmmmm faktycznie nie pomyślałem o Irfanview, może dlatego iż jego GUI
    skutecznie mnie zniechęca ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 4. Data: 2009-11-12 11:09:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Nov 2009, Mikolaj Tutak wrote:

    > Hmmmm faktycznie nie pomyślałem o Irfanview, może dlatego iż jego GUI
    > skutecznie mnie zniechęca ;-)

    Myszka do kąta, a z klawiatury pisz bezwzrokowo, spodoba Ci się! :)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2009-11-12 11:21:46
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mikolaj Tutak pisze:
> [...]
    > umiał robiś z "palca" wielostronicowe pliki PDF i był darmowy ;-)
    > Vuescan jest jednak za drogi jak na moje skromne potrzeby.

    Sprawdź FastStone Viewer. A do JPG to nawet Picasa potrafi skanować.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-11-12 11:29:59
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    "Paweł W." wrote:

    > Sprawdź FastStone Viewer. A do JPG to nawet Picasa potrafi skanować.

    W zasadzie chodziło mi o program optymalizowany pod szybkie skanowanie, a
    nie program "do wszystkiego"...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 7. Data: 2009-11-12 11:43:13
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 12 Nov 2009 12:02:55 +0100, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> wrote:

    >Hmmmm faktycznie nie pomyślałem o Irfanview, może dlatego iż jego GUI
    >skutecznie mnie zniechęca ;-)
    No nie wiem, ale jak dla mnie, to IV ma dokładnie tyle interfejsu ile
    potrzeba. Plus wszystko (no prawie) da się zrobić z klawiatury.

  • 8. Data: 2009-11-12 11:57:28
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Nov., 12:43, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    > --
    > Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    > dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

    IV bije na glowe mozliwosciami i wygoda scanowania vuescana.

    niestety zmszony jestem pod viste stosowac vuescana , gdyz canon nie
    zrobil sterownika dla 64 b procesora dla mego scanera a vuescan ma go
    wbudowanego.

    roznica w wygodzie obslugi na korzysc IV jest olbrzymia i w razie
    potrzeby mozliwosci wieksze.
    Vuescan nie potrafi tak trywialnej rzeczy jak wygodne wykadrowanie do
    dowolnego rozmiaru.

  • 9. Data: 2009-11-12 12:25:25
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > W zasadzie chodziło mi o program optymalizowany pod szybkie skanowanie,
    > a nie program "do wszystkiego"...

    To w takim razie sterownik dołączony do skanera + przyciski na obudowie
    skanera.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 10. Data: 2009-11-12 12:46:59
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    "Paweł W." wrote:

    > To w takim razie sterownik dołączony do skanera + przyciski na
    > obudowie skanera.

    No właśnie ta opcja nie wchodzi w rachubę ;-) Posiadam Epsona Perfection 610
    i nawet nie chce mi się opisywać tego co dali do niego...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj