  • 41. Data: 2009-11-17 16:00:03
    Temat: Re: Program do skanowania
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-11-12 21:53:06 +0100, XX YY <f...@g...com> said:

    > zdury.
    >

    > opanowales trudna sztuke obslugi skanera.
    > Mistrzu - pozwol ze bede sie do ciebie od dzisiaj zwracal Maestro
    > przez duze M

    No więc nie udało ci się mnie sprowokować. Pozwolisz łaskawie, że wytnę
    ten bełkot niżej. A przejdę do meritum.

    > Maestro wyjasnij prosze co sie nie zgadza , jaka bzdure napisalem,
    > blagam.
    Zaprzeczasz, że w VS można zrobić to co napisałeś o IV. Czyli
    zaznaczenie myszką i wydrukować, lub zapisać.
    Powiem tylko tyle, że w VS można zapisać i wydrukować jednym poleceniem
    to co zaznaczy się myszką. Nie ma albo zapis, albo druk, może choć nie
    musi i na pewno nie powiem ci jak to zrobić, być i zapis i druk
    jednocześnie. Mało tego może być jednocześnie zapis w wielu formatach,
    tif, jpg, pdf i można sobie jeszcze za jednym zamachem indeks generować.
    Ale to trzeba umieć, może fakultety nie są do tego potrzebne, ale
    przydaje się umiejętność czytania, ze zrozumieniem oczywiście, manuali.
    Czyli reasumując poziom trzeciej klasy szkoły podstawowej się przyda.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam