  • Data: 2015-11-10 13:19:55
    Temat: Re: Procesor z USB udający device type UART
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-10 o 10:33, Marek pisze:
    > USB,
    > wirtualny
    >
    > Jesteś pewien? W moim przypadku robi enumerację i tworzy nowy tty, gdy
    > aplikacja trzyma uchwyt do starego. Wystarczy w aplikacji wykryć błąd w
    > komunikacji i zrobić reopen ttyUSBn+1 gdzie n to id poprzednio otwartego.
    > Z tego co kojarzę problem z enumeracją w takich przypadkach to brak
    > pełnej kompatybilności drivera hci w keenelu z tym co wykrył na płycie.

    Pod Windowsem mając otwarty terminal próba pisania do wirtualnego portu
    po resecie procka, powodowała zwis tego portu. Nie powstawał przy tym
    nowy port. Musiałem ubijać terminal i ponownie wymuszać enumerację np.
    wyłączając zasilanie procka lub rozłączając kabel USB. Pewnie dałoby się
    to zrobić gdybym np badał w procku czy jest komunikacja i przy jej braku
    co trochę inicjalizował USB.
    Pod Linuksem, gdyby faktycznie tworzył się nowy port to sądzę, że
    programiści zajmujący sie tym potrafili by to zastosować. Wybrali dość
    siłowe rozwiązanie polegające na sprzętowym Watchdogu wyłączającym
    zasilanie elektroniki będącej na drugim końcu kabla USB :)

    --
    pozdrawiam
    MD