  • Data: 2015-11-11 17:13:18
    Temat: Re: Procesor z USB udający device type UART
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbych" <z...@o...pl> wrote in message
    news:56431ccf$0$22823$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nakleić na każdym konwerterze jego numer seryjny i dać możliwość
    > przyporządkowania numeru do funkcji w twoim programie.

    Chciałbym aby serwisant który ma wymienić uszkodzoną płytkę
    nie musiał wchodzić do konfiguracji systemu i czegokolwiek
    zmieniać. Wolałbym aby ustawił nową płytkę tak, aby system
    sam sobie rozpoznał która jest która i że ta nowa nie jest
    dodatkowa tylko jest zamiennikiem tej którą wyjęto...

    > Ja bym to załatwił przy pomocy udeva. Możesz wylistować porty szeregowe i
    > posortować jest najpierw po numerze seryjnym a potem po nazwie portu.
    > Teoretycznie port A powinien dostać niższy numer niż port B. Przynajmniej
    > tak mi to działa z modemami GSM, które się meldują jako 2...3 porty
    > szeregowe. Gwarancji ci nie dam, musisz sam sprawdzić.

    Chcę dodać minimalną inteligencję na płytkę modułu dołączanego
    przez USB do komputera, aby ta płytka miała możliwości identyfikacji
    i wpasowania się w dziurę po uszkodzonej AUTOMATYCZNIE.