  • Data: 2015-11-11 01:44:38
    Temat: Re: Procesor z USB udający device type UART
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mario" <M...@...pl> wrote in message news:n1u05r$ad7$1@dont-email.me...

    > O jakim kontrolerze piszesz? On chyba łączy te urządzenie z prockiem do
    > komputera z Linuksem. Raczej można się spodziewać, że ten komputer nie
    > będzie miał w ogóle UART.

    Moze zmyliłem go niefortunnym użyciem słowa "pecet".
    Miałem to w luźnym słowa tego znaczniu, w sensie coś co ma
    gigowy rdzeń i robi pod linuxem a nie jest embeded 8051 lub PIC :-)
    A swoją drogą płytka komputera głownego ma 3 UARTy, ale
    to za mało, i na dodatek nie są izolowane, więc nie będę ich używał.
    Wykorzystam USB, potem HUBa i dalej wciąż USB do modułów.