  • Data: 2019-05-20 07:06:18
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-19, Filip454 <f...@g...com> wrote:
    > Ogólnie to wygląda to tak, że połowa z komentujących zazdrościła autorce
    > nowego nabytku, zamiast jej normalnie i po ludzku pomóc.

    Ale zadrościła czego, że taki wypas, czy jak? Nie pierwszy raz w naszych
    dyskusjach wychodzi, że są zwyczajnie różne priorytety. Sam będąc przed
    podobnym wyborem 2 lata temu skończyłem z Dellem XPS. Ty ZCW jesteś
    gejmingowiec więc Ci po drodze do filozofii, którą Ewy laptop
    reprezentuje. Dla mnie to kuriozum mieć 1050ti w laptopie jeśli nie jest
    się graczem ani w warunkach polowych nie planuje korzystania ze
    sprzetowego hvec Nvidii.

    Ale też nie to nawet, że oceniam, po prostu rozumiem tę "zazdroszącą"
    połowę komentrzy. Mój wybór XPS został zresztą oceniony przez niektórych
    jako kuriozum, bo kto potrzebuje w miarę silnego, bardzo lekkiego
    laptopa z podświetlaną klawiaturą generalnie do użytku domowego :)

    --
    Marcin