  • Data: 2010-03-02 23:56:13
    Temat: Re: Procek i długie przewody wprost do portów - do praktyków
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To trzeba dać jeden.
    > Dane przesłać szeregowo, analogowo lub częstotliwościowo.
    > Sposobów jest wiele.

    Zauważ, że człowiek chce mieć najprostsze możliwe źródło sygnału - goły
    przycisk ;)... ja wiem, że da się zrobić klawiaturę analogową i przez
    odpowiednio dobrany transoptor to puścić, ale to raczej nie jest dobry
    pomysł, jeśli przyciski są wiele metrów od siebie ;)... Da się zrobić
    tak, że przy każdym przycisku jest układ generujący sygnał cyfrowy
    odpowiadający numerowi przycisku, ale to komplikuje projekt ;)...
    W przypadku, gdy mamy "goły" przycisk, niestety sygnałów jest osiem i
    trzeba osiem układów zabezpieczających...
    Chyba, że zrobić klawiaturę matrycową ;)... dla 8 wejść to będzie 6
    pinów ;)...

    Konop