  • Data: 2010-03-03 11:02:03
    Temat: Re: Procek i długie przewody wprost do portów - do praktyków
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Mar, 11:05, "roxy" <k...@o...pl> wrote:
    > ja stosuje cos takiegohttp://www.przeklej.pl/plik/sw-prot-jpg-000b3
    v0gn7tb

    > moze sie ktos wypowie na temat mojego rozwiazania?

    Ale stosujesz w praktyce? I jak to się zachowuje? żadnych problemów?

    Jakie długie przewody do tego podłączasz?

    I ostatnie pytanie, do ewentualnych analityków - jeszcze jeden
    kondensator 100nF dołączony wprost między wprowadzonymi do urządzenia
    przewodami z wyłącznika - dobry pomysł (myślę o zwieraniu zakłóceń
    szpilkowych i wcz indukujących się w przewodzie bliżej źródła ich
    powstawania, żeby ich nie wprowadzać w głąb układu)?

    J.