  • Data: 2009-01-23 11:00:08
    Temat: Re: Problemy z implementacją w CPLD
    Od: "Sludig" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy zachowanie jest takie same na plytce _i_ w symulatorze?

    Nie udało mi się uruchomić jeszcze symulacji post-fix. Wyskakują jakieś
    errory i nie mam póki co czasu z nimi powalczyć.

    > Te same pytanie: Czy zachowanie jest takie same na plytce _i_ w
    > symulatorze (symulator na poziomie bramek, nie vhdl!)?

    Ta sama odpowiedź. Chyba faktycznie bede musiał się zabrać za tą symulację
    post implementacyjną.

    A jeżeli wyjdą/ nie wyjdą jakieś błędy to co wtedy zrobić? jak wyeliminować
    potencjalne hazardy?

    pozdrawiam