eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z obrotami na zimnym silnikuRe: Problem z obrotami na zimnym silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!wsisiz.edu.pl!.
    POSTED!not-for-mail
    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z obrotami na zimnym silniku
    Date: Wed, 8 Dec 2010 08:30:35 +0100
    Organization: WSISiZ
    Lines: 18
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <idnc6s$g84$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <idlif7$m9d$1@z-news.wcss.wroc.pl> <idljvh$bbh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <idlkmd$hct$1@inews.gazeta.pl> <idm1tk$cpb$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <idm2is$9j6$1@inews.gazeta.pl> <idm4cg$d2f$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <idm6hm$ogh$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gw7.knc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1291793437 16644 85.219.142.7 (8 Dec 2010 07:30:37
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Dec 2010 07:30:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332714
    [ ukryj nagłówki ]

    > mnie to sie kojarzy z czinkłeczento i zaciagnietym na maks ssaniem.
    > Ja bym takiego auta nie zdzierzyl.
    > Chwilowo mam 1,6 benzyne i po odpaleniu wchodzi na ok1,2kRPM i doslownie
    > po sekundzie schodzi do ok800
    > 2,5-2,8kRPM na zimny, niesmarowany byt dobrze silnik zaraz po
    > uruchomieniu to wg mnie przegiecie.

    no fakt cienias na ssaniu to jak kosiarka:)
    wiesz, moze wiekszy silnik to cieze kolo zamachowe i nie potrzeba wyzszych
    obrotow by byl stabilny - cholera wie.

    poza tym kazdy producent ma inną wizję. wazne jest to ze to zadna tragedia i
    tak w niektorych samochodach jest. i faktycznie toyota corolla e11 matki
    pracuje tak samo niezaleznie od temperaturty.

    natomiast jak masz mazut w misce olejowej przy silnym mrozie to wyzsze
    obroty pozwolą szybciej uzyskac rozbryzganie olejem. ot taka moja teoria.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: