    From: OMSON <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problem z kartą graficzną Geforce 8600 GTS 512MB
    Date: Fri, 22 May 2009 18:32:02 +0200

    Tomek ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > przełożyć do drugiego slotu PCIE. Jeśli nie pomoże to znaczy, że karta do
    > wymiany? Coś delikatnie mówiąc schrzaniłem? Szkoda, spisywała się bez
    > zarzutów. Pozdrawiam.

    Na początek wyjmij ta kartę i zwykła kartką papieru przejedź (jakbyś
    chciał czyścić) po pinach w złączu PCI-E karty, a następnie włóż ją i
    wyjmij kilkukrotnie w gniazdo (podejrzewam jakiś osad na miedzianych
    złączach). Może pomoże, może nie ale od tego bym zaczął.

    Druga sprawa to re instalacja detonatorów (tylko usuń najpierw dokładnie
    wszystko ze starego sterownika przy pomocy dedykowanego narzędzia).

    Jaki masz zasilacz (firma, model)?

    Pzdr, OMSON