  • Data: 2009-05-22 19:47:48
    Temat: Re: Problem z kartą graficzną Geforce 8600 GTS 512MB
    Od: RadoslawF <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-05-22 21:14, Użytkownik Tomek napisał:
    > Widzę wątek rozwinął się bezcelowo :) Więcej w nim żartu z Pana OMSON'a jak
    > celowych rad dla mnie. Oczywiście sterowniki ściągam tylko i wyłącznie ze
    > strony producenta nvidia.com, jakoś umknął mi ten link z omegadrivers
    > (rzeczywiście uśmieszek się pojawia z tym linkiem ;)), co do oprogramowania
    > deinstalującego też nie postąpię pochopnie, najpewniej wcześniej bym
    > sprawdził jaka jest data udostępnienia i nie korzystał z archaicznych
    > narzędzi. Pozdrawiam.

    Zostaw oprogramowanie i sterowniki. Skoro totychczas działało dobrze
    to będzie działać dalej i bez znaczenia czy są stare czy nowe.
    Karcie przysłużyłeś się mechanicznie i tu szukaj rozwiązania.
    Dociśnij radiatory i monitoruj programowo temperaturę karty.
    A na przyszłość kartę potraktuj delikatnie odkurzaczem bez wyjmowania
    jej i odkręcania osłon, wentylatorów i radiatorów.