  • Data: 2009-05-24 16:29:06
    Temat: Re: Problem z kartą graficzną Geforce 8600 GTS 512MB
    Od: OMSON <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    doom3 ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > zart? czy rzeczywiscie reprezentuje to Twoja wiedze? Moze poprostu od
    > niechcenia pusciles sobie "trola"... ?

    Co do mojej wiedzy przyznaje, że jest ograniczona. Nigdy nie twierdziłem
    inaczej. Z reguły daje sobie radę z różnymi problemami i starałem się w
    miarę szybko pomóc - inna sprawa, że faktycznie zrobiłem to dość po
    łebkach (ale nie trolowałem). :)
    Jeśli chodzi o Ciebie, to jest coś takiego, że przywodzi na myśl
    "napinanie się" (wnoszę po tonie kilku Twoich komentarzy). Na Twoim
    miejscu starałbym się używać mniej despotycznej formy do wyrażania
    swoich racji (nie to, że je neguje ale warto by było, żebyś ją sobie
    przemyślał jeśli masz trochę oleju w głowie). ;)
    Jeśli coś - pisz na priva...

    Pzdr, OMSON