  • Data: 2011-06-22 17:33:23
    Temat: Re: Problem z dyskiem zewnętrznym SATA
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-22 19:25, solar wrote:

    > System instalowałem bez AHCI - zapomniałem przełączyć.
    > Nie widzę możliwości przełączenia części portów na AHCI. Mam po prostu
    > Sata Mode ogólne.
    > http://www.asrock.com/MB/manual.pl.asp?Model=P67%20P
    ro3 - manual do płyty.

    Jakakowliek karta z AHCI lub IDE moze pomoc.
    W przypadku AHCI wpinasz karte, instalujesz do niej sterowniki (windows
    pyta). Nastepnie podpinasz HDD systemowe pod karte, w BIOS zmieniasz
    kolejnosc bootowania na nowo podpiętą kartę, bootujesz system,
    instalujesz AHCI (po uprzedniej zmianie w BIOS) dla podstawowych układów
    SATA. Przepinasz ponownie dysk na płytę główną i wszystko działa.

    Tyle, że to dotyczy XP, czy faktycznie używasz W7? jeżeli tak, to jakie
    układy obsługują Twoje SATA?

    pozdr.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/