  • Data: 2012-10-25 17:03:43
    Temat: Re: Problem z drzwiami - Fabia
    Od: Filip <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-25 11:41, Marek pisze:

    > Szkoda, że jesteś z północy:( Bardzo mnie zmartwiło to, co piszesz, że
    > zdjęcie lub wyrwanie tapicerki nie pozwoli otworzyć drzwi. Pamiętam, że
    > w tych drzwiach był wymieniany mechanizm podnoszenia szyby, który był
    > zamontowany na dużej blasze którą odkręcano. Czy przy zamkniętych
    > drzwiach nie jest możliwe odkręcenie tej blachy pod którą zapewne są
    > cięgna od klamek i siłownika?

    Nie wiem, bo nie pamiętam jak jest w skodzie. Najlepiej odkręcić tę
    blachę w drugich drzwiach (działających) i zobaczyć czy jest dojście do
    zamka na tyle aby go otworzyć (nie wykręcić, otworzyć). Ale będziesz
    musiał zdemolować tapicerkę. Ja Ci niestety nie powiem jak otworzyć tych
    drzwi, bo takich informacji nie może być na necie.