  • Data: 2012-10-25 23:12:41
    Temat: Re: Problem z drzwiami - Fabia
    Od: Marek <a...@k...tw> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-25 08:54, AZ pisze:
    > Sprobuj trzymac kolek w gorze i jednoczesnie otwieraj klamka.

    Zrobiłem taką próbę:
    - opuściłem szybę w tych nieszczęsnych drzwiach
    - przy użyciu wewnętrznej klamki spowodowałem, że kołek przy szybie
    się wysunął.
    - złapałem za kołek i jeszcze odrobinę go podniosłem przy zwolnionej
    klamce wewnętrznej.
    - trzymając podniesiony poprzednio kołek próbowałem otwierać klamką
    zewnętrzną - niestety bez żadnego efektu.

    --
    Marek