-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.co
m!postnews.google.com!j3g2000vbp.googlegroups.com!not-for-mail
From: WS <L...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - długie
Date: Sun, 5 Dec 2010 12:59:35 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 13
Message-ID: <e...@j...googlegroups.com>
References: <idfm14$6hi$1@inews.gazeta.pl> <idfq7p$eso$1@news.net.icm.edu.pl>
<idfqmq$te0$1@news.onet.pl> <idfr6h$eso$3@news.net.icm.edu.pl>
<idftl0$ram$1@mx1.internetia.pl> <idfthe$eso$12@news.net.icm.edu.pl>
<idfuhq$c1$1@mx1.internetia.pl> <idg902$mki$3@news.net.icm.edu.pl>
<4cfba92c$1@news.home.net.pl> <idgc26$mki$6@news.net.icm.edu.pl>
<idghma$66i$2@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.78.238.184
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
X-Trace: posting.google.com 1291582775 21121 127.0.0.1 (5 Dec 2010 20:59:35 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 20:59:35 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: j3g2000vbp.googlegroups.com; posting-host=89.78.238.184;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2)
Gecko/20100115 Firefox/3.6,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331885
[ ukryj nagłówki ]On 5 Gru, 18:23, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"
> A tak naprawd to regulator napi cia nie dopuszcza do nadmiernego
> adowania (zbyt wysokim pr dem, oraz zbyt wysokim napi ciem) przy
> adowaniu podczas jazdy...
No wlasnie, ze nie... regulator utrzymuje tylko stale napiecie w
instalacji niezaleznie od poboru pradu (no, do moze do czasu az nie
przekroczy on mozliwosci alternatora)
Na prad ladowania aku nie ma zadnego wplywu - jesli aku bedzie
calkowicie rozladowany, to prad ten moze byc calkiem spory - zalezy on
od roznicy napiec (SEM) aku i zasilania oraz oporu wewn. aku
WS
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.10 22:03 J.F.
- 05.12.10 22:08 WS
- 05.12.10 22:10 J.F.
- 05.12.10 22:19 J.F.
- 05.12.10 22:22 Andrzej Lawa
- 05.12.10 22:26 Andrzej Lawa
- 05.12.10 22:27 Irokez
- 05.12.10 22:27 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 22:30 Andrzej Lawa
- 05.12.10 22:31 Irokez
- 05.12.10 22:36 Andrzej Lawa
- 05.12.10 22:38 Tomek
- 05.12.10 22:38 Andrzej Lawa
- 05.12.10 22:40 Andrzej Lawa
- 05.12.10 23:01 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=