eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długie › Re: Problem z akumulatorem - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
    MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.co
    m!postnews.google.com!j3g2000vbp.googlegroups.com!not-for-mail
    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Date: Sun, 5 Dec 2010 12:59:35 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 13
    Message-ID: <e...@j...googlegroups.com>
    References: <idfm14$6hi$1@inews.gazeta.pl> <idfq7p$eso$1@news.net.icm.edu.pl>
    <idfqmq$te0$1@news.onet.pl> <idfr6h$eso$3@news.net.icm.edu.pl>
    <idftl0$ram$1@mx1.internetia.pl> <idfthe$eso$12@news.net.icm.edu.pl>
    <idfuhq$c1$1@mx1.internetia.pl> <idg902$mki$3@news.net.icm.edu.pl>
    <4cfba92c$1@news.home.net.pl> <idgc26$mki$6@news.net.icm.edu.pl>
    <idghma$66i$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.78.238.184
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Trace: posting.google.com 1291582775 21121 127.0.0.1 (5 Dec 2010 20:59:35 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 20:59:35 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: j3g2000vbp.googlegroups.com; posting-host=89.78.238.184;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2)
    Gecko/20100115 Firefox/3.6,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331885
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5 Gru, 18:23, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"
    > A tak naprawd to regulator napi cia nie dopuszcza do nadmiernego
    > adowania (zbyt wysokim pr dem, oraz zbyt wysokim napi ciem) przy
    > adowaniu podczas jazdy...

    No wlasnie, ze nie... regulator utrzymuje tylko stale napiecie w
    instalacji niezaleznie od poboru pradu (no, do moze do czasu az nie
    przekroczy on mozliwosci alternatora)
    Na prad ladowania aku nie ma zadnego wplywu - jesli aku bedzie
    calkowicie rozladowany, to prad ten moze byc calkiem spory - zalezy on
    od roznicy napiec (SEM) aku i zasilania oraz oporu wewn. aku

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: