eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - długie
  • Data: 2010-12-05 21:53:11
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 5 Gru, 16:42, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Jak może być wszystko jedno, jak inny prąd ładowania daje prostownik a
    > inny alternator. Jak jedziesz, to masz włączone odbiorniki prądu...

    Wymyslasz jakies dziwne teorie ;0

    Roznica jest, ladowany alternatorem moze dostac znacznie wiekszy prad
    ladowania, czyli wrecz gorzej niz prostownikiem ;)

    Aku w samochodzie laduje sie stalym napieciem (i moze ono byc
    podlaczone non stop do aku - jesli napiecie aku zrowna sie z napieciem
    zasilania to prad przestaje plynac). jesli jest bardzo rozladowany, to
    praktycznie nic nie ogranicza tego pradu (moc alternatora), moze byc
    wtedy ladowany pradem ~kilkadziesiat A, co na dobr mu nie wychodzi...

    Prostownik (taki najzwyklejszy, bez super automatyki) pozwala na
    ustawienie pradu ladowania, najczesciej ustawia sie
    "dziesieciogodzinny" czyli pojemnoscw w Ah przez 10 i laduje sie
    10-12h

    Bezobslugowosc, to jak juz kilka(nascie?) osob pisalo brak korokow i
    mozliwosci uzupelnianai elektrolitu - tak samo bezobslugowe sa np.
    akumulatorki AA ;) i sie je LADUJE!!!

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: