-
Date: Sun, 05 Dec 2010 15:59:28 +0100
From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.1.15) Gecko/20101026
SUSE/3.0.10 Thunderbird/3.0.10
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - długie
References: <idfm14$6hi$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <idfm14$6hi$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
Message-ID: <4cfba8f6$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1291561206 91.206.96.25 (5 Dec 2010 16:00:06 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 31
X-Authenticated-User: alawa.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331645
[ ukryj nagłówki ]W dniu 05.12.2010 10:29, Marcin pisze:
> Akumulator Banner 74Ah pracujący w Golfie TDI przy -10 odmówił
> posłuszeństwa, robię krótkie odcinki po okolo 6 km do pracy i 6 km z
> pracy. Aku jest prawie nowy kupiłem go w lipcu 2009 - na gwarancji.
> Oczywiście po naładowaniu w domu śmiga jak nowy.
No to by się zgadzało - rozruch dużo zżera, potem nie ma czasu się
naładować, zresztą i tak pewnie jeździsz na dość niskich obrotach i masz
powłączane różne ogrzewania szyb itepe, więc też nie za bardzo ma czym
ładować.
Bilans wychodzi ujemny i prędzej czy później masz za mało.
[ciach]
> Dodam że w aucie jest wszystko sprawne, napięcie ładowania 14,5V, auto
> sprawne w 100%.
Napięcie to pikuś - ważny jest bilans energetyczny, czyli de facto prąd
ładowania. Obecnie nie ma amperomierzy włączanych pomiędzy akumulator a
całą resztę instalacji, a kontrolka ładowania informuje tylko o tym, czy
alternator działa - ale nie o tym, czy bilans energetyczny jest dodatni.
[ciach]
> Znajomy powiedział że jeśli akumulator wymaga doładowania to jest na
> śmietnik a mi ciężko będzie bez auta 2 tyg, pozatym ceny nowych aku też
> troche wywindowali do góry.
Znajomy nie ma o tym pojęcia.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.10 16:00 Andrzej Lawa
- 05.12.10 15:58 Filip KK
- 05.12.10 16:00 Filip KK
- 05.12.10 16:26 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 05.12.10 16:32 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 05.12.10 16:31 Stefan Szczygielski
- 05.12.10 16:33 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 05.12.10 16:37 Stefan Szczygielski
- 05.12.10 16:42 Filip KK
- 05.12.10 16:49 Przembo
- 05.12.10 16:46 Filip KK
- 05.12.10 16:52 Jarek
- 05.12.10 16:55 rzymo
- 05.12.10 16:59 Filip KK
- 05.12.10 17:06 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=