  • Data: 2010-12-05 12:34:35
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma koreczków, nie ma alternatora?

    A teraz ładnie przedstaw zasadę ładowania akumulatora (niepodłączonego)
    prostownikiem do zera (A) i zasadę ładowania akumulatora (obciążonego)
    alternatorem. Mam nadzieję, że zrozumiałeś pytanie i nie muszę pisać
    akapitu na całą stronę. Powyższe dwa przykłady przedstaw również na
    wykresie aby było czytelnie zobrazowane dla wszystkich.

    > ROTFL 2 :-)

    Sra.