  • Data: 2010-12-05 12:39:18
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Filip KK* w wiadomości news:idfru6$eso$4@news.net.icm.edu.pl napisał(a):
    > Ubytek elektrolitu ZAWSZE występuje. Dlatego montuje się specjalne
    > odprowadzenie elektrolitu z aku. Z jednej strony się zaślepia a z drugiej
    > się montuje wężyk.

    Ale zadałeś sobie trud przeczytania i zrozumienia tego co napisałem? Czy tak
    po prostu robisz kalke z mojego posta?

    > Nie mieszać żelowych z kwasowymi.

    Nie? Producenci sami to mieszają, mówią na kwasówki bezobsługowe, a termin
    ten dotyczy żelowych akumulatorów rozruchowych, żelowych w ogóle ale już nie
    będe odbiegał od motoryzacji. Powody dla których bezobsługowość zwykłych aku
    to fikcja już podałem co również raczyłeś powielić :)

    Pozdr