eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out2.kabelfoon.nl!new
    sfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!newsfeed20.multikabel.net!multikabel
    .net!newsfeed10.multikabel.net!feeder.news-service.com!postnews.google.com!z9g2
    000yqz.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Czarek Daniluk <c...@c...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - d&#179;ugie
    Date: Wed, 8 Dec 2010 01:11:11 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 22
    Message-ID: <a...@z...googlegroups.com>
    References: <idgasi$dt5$1@inews.gazeta.pl> <1...@n...onet.pl>
    <4...@k...googlegroups.com>
    <idibsg$d9s$1@news2.ipartners.pl> <4cfccd18$1@news.home.net.pl>
    <c1.01.3NfyBt$JKg@mike.oldfield.org.pl> <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85.89.165.71
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1291799471 31517 127.0.0.1 (8 Dec 2010 09:11:11 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Dec 2010 09:11:11 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: z9g2000yqz.googlegroups.com; posting-host=85.89.165.71;
    posting-account=I4ZO3QoAAAA01l0p8Kn5DQyobuawlUun
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.11)
    Gecko/20101012 Firefox/3.6.11 ( .NET CLR 3.5.30729;
    .NET4.0C),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332746
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8 Gru, 08:06, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > W dniu 07.12.2010 23:27, Adam P aszczyca pisze:> Dnia Mon, 06 Dec 2010 12:45:54
    +0100, Andrzej Lawa napisa (a):
    >
    > >> Tak na marginesie to istniej jeszcze regulatory reguluj cy napi cie
    > >> sztucznym obci eniem (tyrystory zwieraj ce fazy alternatora do masy) -
    > >> ale dotyczy to raczej instalacji motocyklowych, gdzie alternatory z
    > >> regu y nie maj szczotek i wirnik jest z magnes w sta ych.
    >
    > > Cholera, taki regres? To MZ-ki mia y szczotki...
    >
    > To nie regres tylko post p - szczotki si zu ywaj .
    >
    > Poza tym w MZ to chyba by a pr dnica...

    W MZ TS to była na pewno prądnica i do tego jeszcze 6V, w ETZ nie
    spomnę od którego roku był pełnoprawny alternator :) Jawa zresztą też
    od któregoś tam roku miała altka.

    Pozdrawiam !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: