  • Data: 2010-12-08 10:07:03
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 08 Dec 2010 02:21:13 +0100, Filip KK wrote:
    >Baterię też można naładować.

    Mozna, ale producent wyraznie zabrania :-)

    >Po polsku "Akumulator samochodowy" to nic innego jak po angielsku "Auto
    >Battery".

    Bateria w zrodloslowie to jest zestaw identycznych przedmiotow.
    Moze byc bateria dzial, bateria butelek itp. Akumulator samochodowy to
    jak najbardziej bateria. Bateria plaska 3R12to tez bateria. Ale R6 czy
    R20 to jeszcze nie sa baterie. To ogniwa. Bateria w telefonie to tez
    juz nie jest bateria :-)

    Amerykanie sa o tyle precyzyjni ze wsrod baterii/ogniw rozrozniaja
    "primary" czyli jednorazowe i "secondary" czy akumulatory.

    >Spoko.
    >Ty zaś uważasz, że akumulator samochodowy, to nie bateria samochodowa. :)
    >Sorry ale mnie nie bawi łapanie ciągłe za słówka.

    Slowka to jedno, warto czasem wiedziec co jest co, ale ty masz powazne
    braki merytoryczne :-)

    J.