eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długie › Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Data: 2010-12-06 12:18:03
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-12-06 11:53, WS pisze:
    > On 6 Gru, 11:43, Jakub Witkowski<j...@d...z.sygnatury> wrote:
    >> W dniu 2010-12-06 11:11, WS pisze:
    >>
    >>> Podawalem przyklad ze swojego prostownika: na zaciskach aku np. 16V,
    >>> prad ladowania ~4A
    >>
    >> To typowe dla całkowicie naładowanego. Ale weź taki sprawny, dobry, ale
    rozładowany
    >> choćby w połowie (nie mówię nawet, że całkiem) i spróbuj wymusić na nim 16V
    >> a zobaczysz, ile amperów będziesz potrzebował :)
    >
    > Ale ja calkowicie sie z tym zgadzam ...
    > Caly czas twierdze, ze aku moze byc ladowany duzym pradem ale tylko
    > jesli jest (prawie)calkowicie rozladowany...
    > Nie widze tylko mozlowosci doladowania aku po rozruchu pradem
    > 100-500A, czyli tego, co usiluje mi udowodnic m.in. Kogutek...
    > Niezaleznie jaka moc ma alternator prad ladowania bedzi taki sam
    > (oczywiscie zaczynajac od "wystarczajacej" mocy alternatora)
    >
    I w tym momencie obaliłeś tezę wielu niedowiarkom.. Którzy twierdzą, że
    jak mają alternatory o mocy 120A, to z taką mocą będą ładować ich
    akumulatory.... :))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: