-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Mon, 06 Dec 2010 12:18:03 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 22
Message-ID: <idigue$svq$3@news.net.icm.edu.pl>
References: <4...@k...googlegroups.com>
<1...@n...onet.pl>
<2...@2...googlegroups.com>
<idiep6$epf$1@news2.ipartners.pl>
<5...@h...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-170.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1291634446 29690 89.78.83.170 (6 Dec 2010 11:20:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2010 11:20:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
In-Reply-To: <5...@h...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332123
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-06 11:53, WS pisze:
> On 6 Gru, 11:43, Jakub Witkowski<j...@d...z.sygnatury> wrote:
>> W dniu 2010-12-06 11:11, WS pisze:
>>
>>> Podawalem przyklad ze swojego prostownika: na zaciskach aku np. 16V,
>>> prad ladowania ~4A
>>
>> To typowe dla całkowicie naładowanego. Ale weź taki sprawny, dobry, ale
rozładowany
>> choćby w połowie (nie mówię nawet, że całkiem) i spróbuj wymusić na nim 16V
>> a zobaczysz, ile amperów będziesz potrzebował :)
>
> Ale ja calkowicie sie z tym zgadzam ...
> Caly czas twierdze, ze aku moze byc ladowany duzym pradem ale tylko
> jesli jest (prawie)calkowicie rozladowany...
> Nie widze tylko mozlowosci doladowania aku po rozruchu pradem
> 100-500A, czyli tego, co usiluje mi udowodnic m.in. Kogutek...
> Niezaleznie jaka moc ma alternator prad ladowania bedzi taki sam
> (oczywiscie zaczynajac od "wystarczajacej" mocy alternatora)
>
I w tym momencie obaliłeś tezę wielu niedowiarkom.. Którzy twierdzą, że
jak mają alternatory o mocy 120A, to z taką mocą będą ładować ich
akumulatory.... :))
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.10 12:27 Waldek Godel
- 06.12.10 12:25 Filip KK
- 06.12.10 12:27 Filip KK
- 06.12.10 12:36 Filip KK
- 06.12.10 12:45 Andrzej Lawa
- 06.12.10 12:47 Andrzej Lawa
- 06.12.10 12:48 Filip KK
- 06.12.10 13:03 Karolek
- 06.12.10 13:14 Marcin
- 06.12.10 13:16 Waldek Godel
- 06.12.10 13:28 J.F.
- 06.12.10 13:33 J.F.
- 06.12.10 13:36 J.F.
- 06.12.10 13:35 Karolek
- 06.12.10 13:42 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=