eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długie › Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Data: 2010-12-06 11:53:37
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 6 Gru, 11:43, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:
    > W dniu 2010-12-06 11:11, WS pisze:
    >
    > > Podawalem przyklad ze swojego prostownika: na zaciskach aku np. 16V,
    > > prad ladowania ~4A
    >
    > To typowe dla całkowicie naładowanego. Ale weź taki sprawny, dobry, ale rozładowany
    > choćby w połowie (nie mówię nawet, że całkiem) i spróbuj wymusić na nim 16V
    > a zobaczysz, ile amperów będziesz potrzebował :)

    Ale ja calkowicie sie z tym zgadzam ...
    Caly czas twierdze, ze aku moze byc ladowany duzym pradem ale tylko
    jesli jest (prawie)calkowicie rozladowany...
    Nie widze tylko mozlowosci doladowania aku po rozruchu pradem
    100-500A, czyli tego, co usiluje mi udowodnic m.in. Kogutek...
    Niezaleznie jaka moc ma alternator prad ladowania bedzi taki sam
    (oczywiscie zaczynajac od "wystarczajacej" mocy alternatora)

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: