  • Data: 2013-10-31 08:38:08
    Temat: Re: Problem techniczno-społeczny
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-31 07:07, zgred pisze:
    > Chcę 1) Zmusić pasażerów do szybkiego opuszczenia pojazdu 2)
    > Doprowadzić do unieruchomienia pojazdu w sposób mniej niszczący, niż
    > np. przebijając oponę (owszem, to łatwe, na światłach albo na
    > przejściu, ale koła mogą np. byc antyprzebiciowe)

    O w mordę, niezła akcja się kroi :)
    Bardzo ciekawe co to za pasażerowie i co to za auto z oponami
    antyprzebicieniowymi.
    Jeżeli są takie opony, to i pewnie szyby kilkucentymetrowej grubości i
    wewnętrzny obieg powietrza z butlami tlenowymi :)

    > Wąchać - wąchałem. Ale nie odważyłbym się takiej wydmuszki nosić w
    > kieszeni :)

    Otóż to. Brak hermetyczności i cap dookoła zanim byś to użył.
    Ta ilość opróżniła by kościół pełen ludzi nie tylko pasażerów auta.

    > Liczyłem na oklejenie chłodnicy i uczynienie jej nieskuteczną.

    To zniszczyło by chłodnicę.
    Używam piany montażowej od czasu do czasu i jakoś tego nie widzę by tak
    na szybko nią zakleić. W wielu autach nawet gdy otworzysz maskę, to nie
    ma dostępu do chłodnicy, a od strony wlotu powietrza, są z przodu
    wentylatory. Więc wpuszczenie od przodu piany to totalna destrukcja bez
    oczekiwanego efektu.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm